Думка фахівця

Майкл Маша є засновником і видавцем FineWaters (www.finewaters.com), портал веб-сайту, який є основним голосом для знавців води та їхнього способу життя. Сайт, з його процвітаючою онлайн-спільнотою, є провідним місцем для навчанням споживачів та ресурсів у промисловості з виробництва бутильованої води вартістю в 9 мільярдів доларів. Майкл Маша має докторську ступінь з антропології та комунікації Віденського університету.

Q: Майкл Маша, ви насправді відомі у світі як сомельє по води. Це досить приємний досвід, але всім хотілося б знати, як це стало вашим особистим досвідом чи те, що змусило вас вирішити, що ви справді цікавитесь водою?

M: Це цікаве запитання, яке я багато разів чую. Я завжди був зацікавлений в їжі та вині, і близько десяти років тому мені довелося припинити пити вино з причин здоров'я та велику частину епікурейського досвіду. Коли вино поруч із їжею було вилучено зі столу, я дивився на іншу пляшку, яка все ще стояла на столі, і це пляшка води, тому я застосував все епікурейське мислення, пов'язане з вином для води і як багато хто сказав, я перетворив воду в вино.

Q: Цікаво. Ви можете скільки років триває ваша остання кар'єра?

M: У мене було багато різних кар'єр, але теперішня, про яку ми говоримо, їй трохи більше десяти років.

Q: Чи можете ви розповісти нам про цифри в яких ми зацікавлені? Скільки різновидів води ви куштували?

M: Отже, по всьому світу, можливо, близько трьох тисяч преміальних бутильованих вод, багато з них є брендами, які ви знаєте, торговими марками, але я б розглядав преміальні марки, і я сподіваюсь, що я пробував близько 10% так близько 300, я б їх впізнав.

Q: Ви також розробили спеціальні або, скажімо, унікальні методи дегустації води. Наприклад, у вас є певні критерії, як цнотливість(чистота) та інші речі. Ви можете сказати, що це таке і як цьому можна навчити?

M: Отже, я думаю, що важливо зрозуміти по-перше, що вода - не вода. Як тільки ми усвідомлюємо, що вода не така сама, як наступна вода, що походить з іншого місця і нам потрібні критерії, щоб відрізнити воду. Отже, ми розробили набір з п'яти критеріїв, одна з них - мінералізація, тобто кількість мінералів у воді. Вода смакує дуже по-різному, як ви знаєте ROI має дуже високий рівень мінералів у воді. Але те ж саме стосується того, що ви називаєте балансом, тобто кількість вуглекислого газу, CO2 у воді. Деякі бульбашки більші, а деякі бульбашки менші. Все це дає інше почуття, якщо ви створили для нього ієрархію. Потім орієнтація стосується вмісту рН у воді. Це також має величезний вплив на смак. І тоді є жорсткість води. І я особисто думаю, що треба також говорити про вік джерела. Деякі води дуже молоді, вони відкриті кілька днів тому. Деякі води мають вік тисячі років. Вік джерела не покращить смак, але це додає величезну історію, яку треба усвідомлювати.

Q: Хіба ви не зацікавлені в тому, щоб в один прекрасний день, мати власний завод з розливу води?

M: (сміється) Ні, абсолютно ні. Я бачу, як преміум-бренди до сих пір борються на ринку, і останнє, що я хочу зробити, це бути частиною цього. Так що ні, я дуже радий розмовляти з людьми - бачити їхню пристрасть - і допомагати їм підняти свої знання.

Q: Що ви думаєте про вплив глобального потепління на індустрію бутильованої води?

M: Це складне питання для мене, але я думаю, що ми можемо загалом сказати, що протягом останніх п'яти чи шести років була тенденція, яка перешкоджала виробництву ПЕТ пляшок та розливу водопровідної води в ПЕТ-пляшку, і я повинен погодитися з цим. Я не вважаю, що це правильне використання ресурсів. Те, що люди не розуміють, це те, що існує два різних види бутильованої води. Є товарна вода, яка є водопровідною водою або обробленою водою, і є справжній натуральний продукт, як у нас з ROI, що є дуже унікальним. Одна з цих вод, натуральний продукт, має ідеальний вміст, тому немає іншого способу його вживання, якщо ви там не живете. З товарними водами не має сенсу ставити водопровідну воду в ПЕТ-пляшку та приносити її додому з супермаркету. Отже, з критиками, я погоджуюся з ПЕТ-пляшкою, але заборона всієї пляшкової води нерозумна, тому що це дві різні речі.
Мінеральна вода ROI думка фахівця

Q: Ми обговорили, що вода може бути дуже хорошим супутником для їжі. Отже, в цьому аспекті, яку аналогію ви використовуєте, щоб описати зв'язок між їжею та водою?

M: Отже, це ... що може бути дуже хорошим путівником і дуже приємним з їжею. Номер один, це допомагає людям, які не вживають алкоголь, робити свій вибір щодо питної одноманітної водопровідної води або безалкогольних напоїв типу Coca-Cola. Я не думаю, що безалкогольні напої є корисними для будь-якої їжі, адже вони занадто солодкі. Вони перебивають смак їжі. Отже, ви залишили одноманітну пляшку водопровідної води. Але якщо ви перейдете у категорію преміум, у вас є вибір з цією водою. І ви можете мати воду, яка має дуже низький вміст мінеральних речовин, який добре працює з суши або сашимі, або у вас є вода, така як ROI з дуже високою мінералізацією та гарними бульбашками, які чудово працюватимуть із їжею. Отже, є ціла категорія, яку можна використовувати з сомельє відповідної води з їжею, і я сподіваюсь, що ми побачимо більше цих продуктів харчування та відповідної води, як відомо, навіть тут, у вашому місті.

Q: У вас є улюблена комбінація їжі та води?

M: Є багато, багато комбінацій. Я учора відкрив, що мені дуже подобається ROI та темний шоколад, і мені потрібно ще більше це вивчити. Це смакує добре через вміст солі у воді.

Q: Це ваш перший раз тут, в Рогашка Слатина в Словенії. Ми хотіли б дізнатись ваше перше враження про Рогашку та Словенію.

M: Отже, мені сподобався час, коли я прийхав сюди. Вчора ми прибули по сухих дорогах. Ми хотіли побачити сніг і сьогодні я прокинувся, і на вулиці був сніг. Я проїхав через територію пару разів. Тут дійсно дуже гарно. Я особисто думаю, що це маленька країна, однак одна з найкрасивіших в Європі, через невелику різноманітність географії та топографії.

Q: Що ви думаєте про воду ROI?

M: Виходячи з європейського передумови, смакуючи мінеральними речовинами у воді, я дійсно насолоджуюся цим. Це щось дуже унікальне і дуже особливе. Після того, як ви пили ROI і потім питимите його знову, ви запам'ятати про це. Вона не схожа на більшість інших вод, які іноді важко відрізнити. Ця водя має дуже багато відтінків смаку.

Q: Цікавий момент, про який ми завжди говоримо, полягає в тому, що раніше ROI часто використовували королі та королеви. Як ви думаєте, це може вплинути на споживачів в даний час, або це певна привілея мати ROI з джерела ROITSCHOCRENE для себе?

M: Я думаю, що це дійсно хороша можливість для маркетингу, і це було причиною того, що багато людей насолоджувалися водою в минулому, як відомо, по причині здоров'я. І ми також повинні мати на увазі, що 200 років тому медицина була не зовсім те, що вона є зараз. Але я все ще думаю, про цю концепцію європейських традицій їхати в спа-центр і насолоджуватися водами, цей вид концепцій дійсно може допомогти людям сьогодні, тому що вони отримують приємний відпочинок, і якщо вони п'ють більше води, і особливо мінеральну воду, це добре для них. Але це також дозволяє їм, можливо, насолодитися алкоголем та вином більше через профілактичні цілющі особливості ROI.
Думка фахівця щодо води ROI

Q: Існує легенда про ROI. Ви, напевно, чули про неї. Вона називається легенда про ПЕГАСА. Ви думаєте, що легенда дійсно може мати якийсь сенс для води ROI?

M: Я думаю, що все, що допомагає встановити вік джерела, історії в певному сенсі означає, то що використовувалось протягом тривалого часу, дійсно допомагає джерелу. Отже, я б не використовував його як єдиний спосіб продавати воду, а як маленький інструмент у більш широкому наборі інструментів з маркетингу води. Я точно думаю, що це може допомогти. Але я хотів би також приділити велику увагу 18-му і 19-му століттям - ви знаєте, що королів і австрійців, Габсбургів, які приїжджали сюди, я думаю, у вас є залізнична станція, щоб вони могли їздити сюди потягом. Таким чином, всі ці речі також дуже корисні, тому що люди повертаються до цього, як в старі добрі часи, навіть якщо вони, можливо, не були такими ж хорошими.

Q: Ви пробували ROI. Як би ви описали його смак?

M: Все, що мені потрібно сказати, це одне слово, щоб описати цей смак. Він дуже унікальний. Якщо ви спробували цей смак, ви його запам'ятаєте. І я б також описав це як набутий смак. Я думаю, для європейців це простіше, бо це просто крок від інших вод, які вже мають високу мінералізацію. Для деяких людей, які не користуються мінеральними водами, це буде трохи складним, щоб спробувати її за смаком через великий вміст мінералів. Але знову ж таки, саме тут починається історія, це місце, де походить родовід і саме тут потрапляє первісна їжа і вода, тому що я особисто думаю, що це менш важливо, якщо ви вперше споживаєте воду з їжею, адже раптом це працює, вірно, це не є найвищою точкою, якщо ви п'єте та говорите: "О, мій Бог! Що це таке?". Ми вживали копченого тунця минулої ночі. Я люблю людей вперше в їхньому житті спробувати воду з їжею. Трохи тунця, трохи води, і це було вау; це був хороший досвід. Або з шоколадом чи щось.

Q: Це дуже цікаво. Що ж, коли мова йде про найбагатшу на магній воду в світі, і тут ми маємо інші аспекти по здоров'ю. Ви думаєте, що пити ROI може бути тим, що ви включили б до щоденного розпорядку дня?

M: Я думаю так. Я думаю, що магній є одним з недооцінюваних мінералів, які нам потрібні для нашого організму, і я не є медичним спеціалістом, але я думаю, що дефіцит у вас чи недостатній магній, це особливо важливо для здоров'я вашого серця. Отже, я думаю, що це той аспект, який дійсно можна використати з ROI, для здоров'я. Я просто застерігаю вас, щоб ви добре збалансували епікурейний аспект і аспект здоров'я. Таким чином, вода не нахиляється до однієї сторони, і вода може раптом опинитися в аптеці як для медичного застосування. Оскільки остання річ, яку ви хочете зробити за столом - це споживання ліків. Отже, вона повинна бути чудово збалансована як благополуччя, "це добре для вас", але не слід занадто багато турбуватися про сторону здоров'я. Але це дуже важливий аспект.

Q: За вашою інформацією і ентузіазмом з приводу цієї води, ми можемо очікувати, що вода ROI буде у вашій програмі, щоб представити воду по всьому світу?

M: Я хотів би мати ROI там, тому що я міг би налякати так багато людей (сміється).

Q: (сміється) Водою?

M: Я займаюся дегустацією води, і мені потрібно щось, щоб відкрити презентацію, яка привертає увагу людей, і якщо ви виставите їм звичайну воду, це схоже, що я знаю, це той самий смак, як вода. Тому я, як правило, хотів би відкрити з ROI і звернути увагу, а потім розпочати контраст, а потім показати різновид інших вод. Так, так, ROI була б ідеальною.

Q: Що ж, я повинен сказати, що з цього приводу я сподіваюсь, що ми будемо раді зустріти вас тут у Рогашке Слатина. Можливо, ми можемо організувати подію разом - презентацію води? Можливо, у вас є якісь ідеї?

M: Я хотів би це зробити. Ви знаєте, у вас тут дуже хороший ресторан. Мені хотілося б, можливо, працювати з шеф-кухарем, розробити меню із п'яти страв, що має трохи аспекту здоров'я і люди будуть піддаватися насолоді їжею, водою і можливо, трохи вина, щоб подивитися, чи це підходить для них.

Q: Чудово. Дуже дякую і тепло вітаємо вас в Рогашке.

M: Дякую.

http://www.roiwater.com/en/the-connoisseurss-view/

Оцінити
(7 Голосів)